Mijn trouwjurk was al mooi, maar door Maria is deze perfect geworden! Maria heeft mijn trouwjurk super mooi op maat gemaakt. Je merkt aan alles dat Maria echt een vakvrouw is en veel ervaring heeft. Ze heeft aan dingen gedacht waar ik zelf niet over heb nagedacht. Echt een topper!
Daniëlle
0 reacties