Maria is een ware tovenares ! Ik was eerst niet helemaal tevreden met mijn jurk maar Maria stelde me al snel gerust, zij kon dit oplossen. Dat bleek helemaal waar te zijn. Ter plekke plakte ze een extra kantje hier, een extra haakje daar, andere cups er in en hop, jurk weer aan! Die zat in eens fantastisch aansluitend en lekker. Dat wil je als bruid. Ik zou je aan iedereen aanraden. Daarbij ben je ook nog eens een geweldig mens die iedereen op zijn gemak stelt! Maria moet je hebben!!
Janneke van Hulten - van den Oord
0 reacties